Ο ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΣ, Η ΑΥΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΗΣ, Η ΜΕΤΡΙΟΤΗΣ
Ένα βιβλίο που περιγράφει την ψυχολογία ενός ανθρώπου που εργάζεται σε έναν ανταγωνιστικό χώρο. Οι καταστάσεις που αναφέρονται είναι κοινές σε όλους όσοι εργάζονται σε χώρους όπου υπάρχει ανταγωνισμός. Εκεί που για να επιβιώσεις πρέπει να έχεις ατσάλινο στομάχι, τα μάτια σου σαράντα τέσσερα, να αναρωτιέσαι συχνά αν πρέπει να καταπατήσεις τις αρετές και αξίες που θέλεις να έχεις ως άνθρωπος για να κρατηθείς. Να αναρωτιέσαι συχνά τι είναι ποιο σημαντικό στη ζωή σου...
Ένα βιβλίο με κατάθεση ψυχής που γεννά πολλά ερωτήματα και σε βάζει σε ένα δρόμο για να αναρωτηθείς και να σκεφτείς.
Νανού Νικολά
Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα.
Με φόντο το γυαλιστερό χώρο της διαφήμισης, παρακολουθούμε την
ψυχολογία ενός διαφημιστή καθώς συνθλίβεται από την αβεβαιότητα και το
άγχος για αναγνώριση. Μπαίνοντας στα άδυτα των διαφημιστικών
εταιρειών, γινόμαστε μάρτυρες μιας σύγχρονης αρένας, όπου οι μονομάχοι-
διαφημιστές, προκειμένου να επιζήσουν, δεν διστάζουν να σφαγιάσουν
συνειδήσεις, προσωπικότητες και ηθικές αξίες.
Ο πρωταγωνιστής θα νικήσει, αν αποδεχθεί να υποκύψει. Αν αποδεχθεί να
κρατήσει το κεφάλι του στο ίδιο ύψος με τους υπόλοιπους. Αν αποδεχθεί να
αλλάξει και να αλλοιωθεί. Αν αποδεχθεί να συνεχίσει να είναι διαφημιστής.
Θα νικήσει... μόνο αν αποδεχθεί τη μετριότητά του.
Το μυθιστόρημα αυτό μιλάει, πάνω απ' όλα, γι' αυτή τη μετριότητα. Για το
πόσο υπερεκτιμημένη είναι στο χώρο της διαφήμισης. Πόσο επιτακτική
είναι η ανάγκη να παραμένεις μέτριος, για να επιβιώσεις τόσο στο χώρο της
δουλειάς σου όσο και στις προσωπικές σου σχέσεις. Πόσο αναδεικνύεται η
μετριότητα σαν τρόπος σκέψης, σαν τρόπος συμπεριφοράς, σαν τρόπος
ζωής.
Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου
Στοιχεία βιβλίου: εκδ. Σαββάλας, σελ. 400, εκδ. 2011, τιμή 14,70
|